Biuro w Polsce, +48 512 077 201
Centrala (Stany Zjednoczone), +1 614 777 0295
Dura-Belt, Inc.
Dura-Belt Urethane Belting

Pasy bardziej wytrzymałe

Poniższe wskaźniki mają wpływ na wytrzymałość pasów wykonanych z poliuretanu Cyclothane, co sprawia, że pasy Dura-Belt są trwalsze i mogą przenosić cięższe ładunki.

Technologia Super Strong Welds (SSW)

. Pasy Dura-Belt łączone są w technologii SSW. Ta innowacyjna, zastrzeżona technologia, została opracowana przez zespół biochemików, fizyków oraz inżynierów Dura-Belt. Sprawia ona, że pasy są do 10 RAZY BARDZIEJ WYTRZYMAŁE w porównaniu do tradycyjnych termicznych metod łączenia pasów. Oznacza to, że złącza pasów Dura-Belt są praktycznie niezrywalne. Dzięki temu firmy korzystające z pasów Dura-Belt są w stanie zwiększać produktywność oraz obniżać koszty związane z utrzymaniem ruchu i serwisem. Dzięki opisanej wyżej technologii, Dura-Belt dostarcza najdłuższą w branży gwarancję na złącze pasa równą 5 lat.

Łączenia pasków

są szlifowane przez zaawansowane technologicznie roboty, co sprawia, że powierzchnia spojenia jest prosta, bez wyżłobień – ma to wpływ na wytrzymałość spojenia (złącza) pasa. Nawet w momencie znacznego rozciągania pasa, średnica złącza pozostaje taka sama.

Brak odpadków (tzw. regranulatu) w materiale

. Poliuretan to rodzaj plastiku, którego odpadki (powstałe podczas szlifowania, czy cięcia) można powtórnie przetopić i ponownie wykorzystać w procesie ciągnienia przewodów pasów. Takie praktyki są powszechne wśród producentów pasów z poliuretanu, gdyż powtórnie przetworzony poliuretan ułatwia jego produkcję oraz ułatwia termiczne łączenie. Co ważniejsze w ten sposób redukuje się koszty. Niestety wyprodukowany pas poliuretanowy, posiadający w sobie regranulat (cząsteczki przetworzonego poliuretanu), posiada znacznie gorszą wytrzymałość mechaniczną, a jego żywotność jest o wiele krótsza. Nasz zastrzeżony proces produkcji przewodów pasów, wykorzystuje 100% czysty poliuretan (granulat) bez cząsteczek powtórnie przetworzonych. W taki sposób powstaje poliuretan o nazwie Cyclothane™, a pasy produkowane z tego materiału charakteryzują się dużą odpornością mechaniczną, znacznie większą żywotnością oraz możliwością przenoszenia cięższych ładunków. Jesteśmy pewni jakości naszych pasów. Chętnie prześlemy kilka sztuk pasów do przetestowania.

Inni dostawcy

: Z uwagi na fakt, iż trudno jest wyprodukować wszystkie typy pasów, profili o zróżnicowanych twardościach, zachowując przy tym najwyższej jakości materiał, firma Dura-Belt kupuje niektóre rodzaje materiału: np.: Rough Green (szorstki, zielony). W tym przypadku nie mamy pewności czy producent nie używa regranulatu. Jednakże nasze ekspertyzy i badania wykazały, że przewód, który otrzymujemy posiada wysoki wskaźniki odporności. W związku z tym, jeśli w tym przypadku, do produkcji używa się regranulatu, musi on występować w znikomych ilościach, prawdopodobnie mniej niż 1%.

Pasy HT wysokiego naprężenia

. Nasz zastrzeżony proces produkcji pasów HT oparty jest na krzyżowym łączeniu długich cząsteczek łańcucha molekuł. Dzięki temu nasze pasy HT wysokiego naprężenia wykazują niezwykła odporność, długą żywotność. Świetnie przenoszą napęd w aplikacjach w których potrzebna jest duża siła (zalecane rozciąganie pasów HT 20%).

Proces barwienia pasów

: Nasz zastrzeżony proces barwienia pasów pozwala nam dokonać barwienia pasów po procesie produkcji i łączenia pasów. Dzięki temu barwnik nie rozcieńcza poliuretanu i nie osłabia jego struktur.

Kontrola jakości

. Kontrolujemy 102% naszych pasów (2% z nich kontrolowane są dwukrotnie). Zgodnie z normą ISO 9000, stale podnosimy standardy naszej kontroli.

Długa Gwarancja

. Fakt, iż posiadamy najdłuższą na świecie gwarancję na złącze pasa World's Longest Belt Warranty, skłania nas do tego, by podwójnie upewniać się, że naszym Klientom dostarczamy najwyższej jakości pasy. W przeciwieństwie do firm które nie udzielają gwarancji na pas, mamy motywację by nasze pasy działały najdłużej.

Pomoc Techniczna

. Nasz "Belt Doctor" udziela bezpłatnych porad technicznych producentom przenośników, aby problem związany z użytkowaniem pasa, został wyeliminowany na etapie konstruowania przenośnika.


Copyright © 2014 Dura-Belt, Inc. All Rights Reserved.