Rozmiary kół pasowych luźnych i napędowych o profilu V
Numer Produktu | OD | ID | GW | W | A | Belt size |
---|---|---|---|---|---|---|
Idler A-sec x 2" dia * | 2.00" | 1.36" | .37" | .62" | 32° | M, 3L & A |
Idler/Drive A-sec x 2.5" dia | 2.50" | 1.75" | .51" | .74" | 32° | A |
Idler/Drive A-sec x 2.75" dia | 2.75" | 1.79" | .58" | .76" | 32° | A |
Idler/Drive A-sec x 2.87" dia | 2.87" | 1.75" | .49" | .74" | 32° | A |
Idler/Drive A-sec x 3" dia | 3.00" | 1.96" | .49" | .70" | 32° | A |
Idler/Drive A-sec x 3.5" dia | 3.48" | 2.58" | .50" | .68" | 34° | A |
Idler/Drive A-sec x 3.56" dia | 3.56" | 2.50" | .58" | .78" | 34° | A |
Idler/Drive A-sec x 4" dia | 4.00" | 2.62" | .50" | .87" | 34° | A |
Idler/Drive B-sec x 3" dia | 3.00" | 1.79" | .64" | .81" | 34° | B |
Idler/Drive B-sec x 3.5" dia | 3.47" | 2.26" | .64" | .81" | 34° | B |
Idler/Drive B-sec x 4" dia | 4.00" | 2.79" | .64" | .81" | 34° | B |
Idler/Drive B-sec x 5" dia | 5.00" | 3.75" | .64" | .87" | 34° | B |
Idler/Drive B-sec x 6" dia | 6.00" | 4.79" | .64" | .87" | 34° | B |
Idler/Drive C-sec x 5" dia | 5.00" | 3.00" | .88" | 1.12" | 36° | B & C |
Idler/Drive C-sec x 6" dia | 6.00" | 4.00" | .88" | 1.12" | 36° | B & C |
Idler/Drive C-sec x 7" dia | 7.00" | 5.00" | .93" | 1.15" | 34° | B & C |
*Koło o średnicy 50,8mm (2") dostępne tylko z otworem o średnicy 10mm. Posiada łożysko 6200 – szerokości 9mm. Żadna z naszych Nasadek Otworowych nie pasuje do tego łożyska. Wszystkie pozostałe koła pasowe o profilu V posiadają łożyska 6203 – 12mm szerokości, 17mm średnica otowru, do których pasują wszystkie nasze Nasadki Otowrowe.
Nasze koła pasowe o profilu okrągłym mają stożkowe brzegi rowków. Profil ten we współpracy z pasem klinowym (profil V), powoduje schowanie się pasa w rowku. Dotyczy to kół pasowych Twin sekcja A, Twin sekcja 3L. Inne rodzaje kół pasowych pozwalają pasom klinowym o profilu V wystawać nieco poza końcową obręcz rowka. Jeśli Twój pas pracuje pod dużym naprężeniem i obawiasz się, że może on zostać zdeformowany poprzez zagłębienie się w wewnątrz rowka koła, możemy umieścić okrągły pas zamknięty w podstawie rowka (patrz rysunki poniżej).
Numer Produktu | OD | ID | GW | W | Belt size |
---|---|---|---|---|---|
Idler/Drive 3/16" x 2.5" dia | 2.50" | 1.75" | .36" | .65" | 3L |
Idler/Drive 3/16" x 3" dia | 3.00" | 2.20" | .36" | .65" | 3L |
Idler/Drive 3/16" x 3.5" dia | 3.50" | 2.75" | .35" | .65" | 3L |
Idler/Drive 3/16" x 4" dia | 4.00" | 3.20" | .36" | .65" | 3L |
Idler/Drive 3/16" x 4.5" dia | 4.50" | 3.70" | .36" | .65" | 3L |
Idler/Drive 3/16" x 5" dia | 5.00" | 4.20" | .36" | .65" | 3L |
Idler/Drive 1/4" x 2.5" dia | 2.50" | 1.75" | .41" | .65" | A |
Idler/Drive 1/4" x 3" dia | 3.00" | 2.20" | .41" | .65" | A |
Idler/Drive 1/4" x 3.5" dia | 3.50" | 2.75" | .41" | .65" | A |
Idler/Drive 1/4" x 4" dia | 4.00" | 3.20" | .41" | .65" | A |
Idler/Drive 1/4" x 4.50" dia | 4.50" | 3.70" | .41" | .65" | A |
Idler/Drive 1/4" x 5" dia | 5.00" | 4.20" | .41" | .65" | A |
Idler 5/16" x 2.13" dia * | 2.13" | 1.63" | .34" | .50" | 3L & Twin-3L |
Idler/Drive 3/8" x 2.5" dia | 2.50" | 1.88" | .38" | .65" | A & Twin-A |
Idler/Drive 3/8" x 3" dia | 3.08" | 2.40" | .38" | .65" | A & Twin-A |
Idler/Drive 3/8" x 3.5" dia | 3.50" | 2.88" | .38" | .65" | A & Twin-A |
Idler/Drive 3/8" x 4" dia | 4.00" | 3.38" | .38" | .65" | A & Twin-A |
*Koło pasowe o numerze 5/16 x 2,13” posiada łożysko o numerze 6202 – 11mm szerokości, 15mm średnica otworu. Dostępne tylko z 15mm średnicą otowru lub plastikową Nasadką Otworową o średnicy otowru 8,9mm. Wszystkie nasze pozostałe koła pasowe o profilu okrągłym i płaskim posiadają łożyska o numerze 6203 – 12mm szerokości, 17mm średnica otworu, do których pasują wszystkie nasze Nasadki Otworowe.
Przedstawione tu koła pasowe luźne i napędowe o profilu V skonstruowane są do współpracy z pasami Dura-Belt o profilu okrągłym i klinowym, wykonaymi z poliuretanu i poliestru. Koła te jedank współpracują równie dobrze z pasami klinowymi wykonanymi z gumy lub z metalowymi linkami.
Nasze koła pasowe luźne i napędowe o profilu V wykonane są z kompozytów nylownowych wzmocnionych włóknem szklanym z łożyskami ABEC-1. Materiał ten charakteryzuje się łatwością w obróbce, podczas której nie występuje pył z włokna szklanego. Jesteśmy w stanie dokonać obróbki kołnierzy rowków na indywidualne zamówienie.
Nasze koła pasowe luźne można łatwo przystosować do roli kół pasowych klinowych (napędowych), za pomocą specjalnych Nasadek Otowrowych Napędowych. Potrzebujesz więcej informacji kliknij Specyfikacja Kół Pasowych.
Maksymalna średnica otworu koła pasowego luźnego bez Nasadki Otworowej wynosi 17mm (0.669"), zaś maksymalna średnica otworu koła pasowego napędowego wynosi 25,4 mm (1")
Zobacz także: Nasadki Otworowe lub Nasadki Otworowe Napędowe
Jeśli szukasz najlepszych kół pasowych luźnych i napędowych o profilu V, polegaj na Dura-Belt.